wtorek, 19 maja 2015

Maria - kolczyki/earrings

Kolejnym owocem moich wolnych chwil są te oto kolczyki. Stworzyłam je z myślą o wyzwaniu na Kreatywnym Kufrze, którego tematem była Maria Skłodowska-Curie. Nie była to kobieta strojna, raczej w swojej biżuterii głównym przesłaniem był umiar. Miałam problem jak ugryźć temat, mając do dyspozycji technikę soutache. Również dziś są kobiety, które nie odnajdują się we fantazyjnych wzorach biżuterii soutache i z myślą o nich również owe kolczyki powstały - skromne, nie rzucające się w oczy i kobiece. Kolor zielony jest kojarzony z radioaktywnością, jednak użycie w tym przypadku neonów wyeliminowałoby mój zamysł co do skromnej biżuterii. Dlatego pozostałam przy brudnych zieleniach z kobiecym akcentem w postaci kryształków Preciosa Octagon, które kupiłam już daawno dawno temu i nie bardzo wiedziałam w co je wkomponować. A teraz już bez ogródek przedstawiam Wam zdjęcia moich kolczyków "Maria".


Do uszycia tych kolczyków zużyłam:
koraliki szklane z efektem kociego oka
koraliki szklane ze złotym zdobieniem
koraliki metalowe w kolorze złota
koraliki TOHO
krawatka w kolorze złota
bigle sztyfty+baranki w kolorze złota (antyalergiczne)
kryształki Preciosa Octagon

Całość obszyta szarym filcem.





A oto banerek konkursowy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz